6 Nisan 2016 Çarşamba

Erin Heatherton kilolu bulunduğu için depresyona girdi

Ünlü model Victoria's Secret yüzünden girdiği depresyonu anlattı.


New York’ta yaşayan ve modelliğe yeni başlayan her genç kızın hayalidir Victoria’s Secret modeli olmak. Ancak ünlü model Erin Heatherton için durum biraz farklı.

Erin Heatherton , 2008 yılından 2013 yılına kadar markanın tüm defilelerinde yer aldı, reklam kampanyalarına katıldı ve resmen VS Meleği olarak ilan edildi ancak  3 yıl sonra ilk defa Victoria’s Secret ile çalıştığı süre içerisinde yaşadıklarını şöyle anlattı.

Time Magazine’in Motto adlı magazin dergisine konuşan Heatherton, ‘Katıldığım son iki Victoria’s Secret defilesine çıkmak için kilo vermem gerektiği söylendi.’’Onlara ‘Gerçekten mi?’ gibi bir bakış attım’ diyen ünlü model 2013’te çıktığı son VS defilesi için günde çift antreman yaptığını buna rağmen istediği sonucu alamadığını da belirtiyor.

‘Gerçekten depresyona girmiştim çünkü büyük çaba sarfediyordum ve vücudumun bana direndiğini hissediyordum.’ diyen Erin Heatherton, sözlerine şunları ekliyor: ‘Ve öyle bir noktaya geldim ki, bir akşam spor salonundan eve dönmüş yemek yerken kendimi önümdeki yiyeceklere bakıp ‘Belki de yemesem daha iyi’ diye düşünürken buldum.’











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder