2 Kasım 2014 Pazar

Bir haftada 4 kostüm

Paris Hilton, Cadılar Bayramı için bütün haftayı kostüm seçerek geçirdi.

Geçen haftayı,  cadılar bayramı için 4  kostüm değiştirerek geçiren  Paris Hilton son olarak giydiği derin dekolteli, mor renkteki mini elbisesiyle haftayı tamamladı. Disney filmlerinden fırlamış gibi görünen 33 yaşındaki Hilton sarı peruğunu omuzlarına döken stiliyle beğeni topladı.

Masal kahramanı ‘’Rapunzel’’ temalı bir  kostüm seçen televizyon yıldızı, başına taktığı bir taçla da kostümünü tamamladı.

Yeni kostümüyle çekilen fotoğraflarını Instagram hesabından paylaşmadan duramayan Hilton, fotoğraflarının altına ‘’Disney Prensesi’’ yazmayı da ihmal etmedi. Paris Hilton’un bu hafta giydiği tek  kostüm Rapunzel değildi elbette, hafta başında Playboy tavşanı kılığına giren güzel yıldız Perşembe günü de beyaz köpek temalı bir  kostüm tercih etmişti.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder