5 Kasım 2014 Çarşamba

Bu Tarz Benim bittikten sonra Ivana Sert, Ayşegül'ün eteğini giydi!

Sunuculuğunu Öykü Serter'in üstlendiği, jüri kadrosunda; Nur Yerlitaş, Ivana Sert, Uğurkan Erez ve Kemal Doğulu'nun yer aldığı Bu Tarz Benim, her güne damgasını vurmaya devam ediyor.

Ivana Smiljkovic yani bildiğimiz adıyla Ivana Sert,  doğum gününü kutladığı akşam, Bu Tarz Benim yarışmacılarından Ayşegül Melisa Doğan’ın eteğini giyerek geceye öyle katıldı.

Sırbistan asıllı stilist ve moda tasarımcısı Ivana Sert, Bu Tarz Benim’İn geçen hafta yayınlanan bölümünde yarışmacılardan Ayşegül’ün eteğini beğenmiş fakat daha güzel kombinlenebileceğini iddiasında bulunmuş ve  "O eteği ver bana da nasıl kombinlenir göstereyim" demişti.


Geçtiğimiz programların en çok konuşulan olaylarından birisi de Ivana Sert'in oğlu Ateş’in, podyumda Hip Hop dansı yaptıktan sonra annesinin doğum gününü, 'Bugün annemin doğum günü. Ona sürpriz yapmak için burada bulunuyorum. Anne doğum günün kutlu olsun' sözleri oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder