19 Aralık 2015 Cumartesi

Katy Perry her daim parti yıldızı

Yılbaşı sezonu başladı, partiler hızlandı. Bu kadar davet, kutlama varken nerede, ne giymeli? Partinin esas kızı Katy Perry’ye danıştık.
Hürriyet'ten  Aslı Barış röportajı...
Ünlü bir mağaza zincirinin yılbaşı kampanyasının yüzüsünüz. Yeni yıl temalı çekimlerin, kampanyaların parçası olmak nasıl bir his?
Çok tatlı! Yeni yıl coşkusunu herkesten daha uzun yaşıyorsun. Kampanyayı yazın çekmiştik, temmuz ayından yeni yılı yaşamaya başladım! Bir kız daha ne ister? O yüzden yılbaşına canavar gibi hazırlıklıyım.
 Yılbaşı stil önerileriniz neler?
Âdettendir, herkes bir kırmızı elbise edinmeli. Kırmızı, çan etekli bir model tercih etmekte fayda var, malum 70’ler tarzı çok moda. Ayrıca yine H&M koleksiyonunda bulunan ‘elf’ temalı sweatshirt’ler çok matrak. Daha maskülen tarzdan hoşlanıyorsanız, ceket-pantolon ikilisini şiddetle tavsiye ederim. Her giydiğimde kendimi zengin ve zayıf hissediyorum. 
 Kendi tarzınızı nasıl yorumlarsınız?
Genelde canlı renkleri severim, eğlenceli tasarımlar giyerim. Bir de şöyle bir avantajım var: İşim yüzünden dünyanın dört bir yanını geziyorum ve en abuk subuk parçaları alabiliyorum. Marka takıntım asla yok. Vintage tasarımlar daha çok ilgimi çekiyor. Dürüst davranmam gerekirse alışveriş yapmayı seviyorum. Kafama göre giyiniyorum. 
 Bugüne kadar giymeyi en çok sevdiğiniz sahne kostümünüz hangisi?
‘Prismatic’ adlı dünya turnemde giydiğim Moschino tasarımları... O elbiselerin benden bağımsız olarak bir karakteri var! Hayatımın sonuna kadar tek bir elbise giyecek olsam sanırım onları seçerdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder