17 Aralık 2014 Çarşamba

Takma kalça bile kullandım.

Son dönemin yükselen 'iri beden' modellerinden Myla Dalbesio, "iş bulabilmek için" yalan söylediğini açıkladı.

27 yaşındaki Dalbesio, Yahoo Style'a verdiği röportajda büyük beden giysileri tanıtabilmek için kalçası ve beline yardımcı dolgu protezleri kullandığını söyledi.

Myla Dalbesio "Moda endüstrisinde kendimi hep arada kalmış hissettim. Geleneksel mankenlerden daha kiloluyum. Ama aslında büyük beden tanıtmak için de çok zayıfım" diye konuştu.

38 beden olan Dalbesio, rol aldığı Calvin Klein iç çamaşırı reklamıyla bir tartışmaya da neden oldu.

Myla Dalbesio'nun "büyük beden" olarak tanıtılması kelimenin tam anlamıyla ortalığı birbirine kattı.

38 beden olan Dalbesio'nun "şişman" , "büyük beden" gibi sıfatlarla tanıtılması moda dünyasının beden ölçülerine bakışını bir kez daha tartışmaların odağına getirdi.

Her ne kadar Myla Dalbesio'nun 38 bedenlik ölçüsü ve görüntüsü son derece sağlıklı bulunsa da şu zamana kadar ünlü firmayla çalışan en "kilolu" manken.

Myla Dalbesio kendisini "Ben firmanın bugüne kadar çalıştığı en "büyük beden" mankenim. Ben büyük beden ile normal modeller arasındayım" diye tanımladı.

Myla Dalbesio moda dünyasında böyle bir sarsıntı yaratmayı amaçlamadığını belirterek "Büyük beden kadınların neden kendileri gibi büyük beden modelleri görmek istediğini anlayabiliyorum. Ama ben de bu piyasada iş yapmak ve para kazanmak istiyorum. 40 ya da 42 beden modeller de benim arkadaşım. Onların başarılı olmasını ve dergi kapaklarında yer almasını istiyorum" dedi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder