9 Mart 2016 Çarşamba

Heidi Klum: Modada garantici değilim, risk alırım

Oscar töreninde giydiği lila rengi kıyafeti çok eleştirilen top model Heidi Klum, sonunda kendini savunmak zorunda kaldı. Sosyal medyada alay konusu olan Marchesa imzalı elbisesiyle ilgili konuşan 42 yaşındaki Klum, "Risk almaktan korkmuyorum" dedi.

Kadınlar için Oscar Ödül Töreni'nin kendisinden çok, kırmızı halıda verilen poz daha önemli.

Kim kiminle geldi, kim ne giydi, hangi çift daha uyumluydu?

Başlıbaşına bir eğlence olan 'kırmızı halı'nın bu sene en çok tartışılan isimlerinden biri 42 yaşındaki top model Heidi Klum oldu.

Marchesa imzalı lila rengi kıyafeti çok eleştirilen Klum, sosyal medyada alay konusu olmuştu.

Kimilerine göre giydiği leylak rengi kıyafet baştan aşağı bir moda hatasıydı.

Model, çok eleştirilen kıyafetiyle ilgili şunları söyledi:

"Modada garantici değilim. Risk almaktan korkmuyorum. Düz elbiseleri sevmiyorum; bana çok sıkıcı geliyor. Eğlenceli kıyafetler giyen herkesi takdir ediyorum."







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder