5 Şubat 2015 Perşembe

Büyük beden devrim

Her yıl merakla beklenen Sports Illustrated bikini özel sayısı bu yılbir devrime imza attı.


İlk sayısından bu yana kusursuz ve ince bedenleriyle dikkat çeken modelleri kullanan Sports Illustrated bu yıl ilk kez büyük beden manken Ashley Graham'a da yer verdi.


26 yaşındaki Ashley Graham, 9 Şubat'ta piyasaya çıkacak olan dergide Swimsuits For All adlı kampanyanın tanıtımı kapsamında yer alıyor.


44 beden olan Ashley Graham " Ben kıvrımlarının seksi olduğunu biliyorum. Herkesin de kendi bedeniyle ilgili aynı duyguları yaşamasını istiyorum" dedi.


Graham dünyanın artık bikini giyen iri beden kadınlara eskisinden daha fazla hazır olduğunu da söyledi. 44 beden olan Ashley Graham " Ben kıvrımlarımın seksi olduğunu biliyorum. Herkesin de kendi bedeniyle ilgili aynı duyguları yaşamasını istiyorum" dedi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder