26 Şubat 2015 Perşembe

Hakan Yıldırım Londra Moda Haftası'ndaydı

2010 yılından bu yana koleksiyonlarını uluslararası moda haftalarında sergileyen Hakan Yıldırım, 'H by Hakaan Yıldırım' markasının Sonbahar Kış 2015 koleksiyonunu Londra Moda Haftası’nda sergiledi.

BİRİNCİ SEÇİLDİ
35 ülkeden toplam 150 tasarımcı arasından birinci seçilen Hakan Yıldırım geçen sezonun ardından ikinci defilesini Londra Somerset House'ta gerçekleştirdi.

Siyah, yeşil, kırmızı, krem ve açık bej tonlarının hakim olduğu koleksiyon; yünlü, viskon, ipek ve kadife kumaşlarla buluşuyor.

Deri ve kürk detaylı parçalara genişçe yer verilen koleksiyonda şapkalar ve metal aksesuarlar dikkat çekiyor.

Hakan Yıldırım, kendi tasarımlarını giyen kadınları, "Sakin görüntüleri seviyorlar. Gizemli, dekoltenin göze sokulmadığı tasarımlardan hoşlanıyorlar" diye tanımlıyor.

SIRT DEKOLTESİ SEVİYORUM
Yıldırım: "Daha çok sırt dekoltesi seviyorum. Çünkü ben göğsün teşhir edilmesinden hiç hoşlanmıyorum. Hele ki büyük göğüs ise hiç! Onun yerine güzel bir sırt dekoltesi çok daha iyi."

TÜRK KADINLARI ŞIK
"Genel olarak Türkiye’de kadınların giyimini iyi ve özenli buluyorum. Bu biraz da bizim kültürümüzde var. İnsanlar düğünlere çok iyi hazırlanıyorlar, sokağa çıkarken kendilerine dikkat ediyorlar."

TÜRKİYE'DEN BESLENİYORUM
"Kendimi en iyi hissettiğim yer İstanbul. Bazen farklı ülkelerde nefes almak iyi oluyor ama ben doğduğum ülkeden besleniyorum. İstanbul çıkışlı olup da dünyada kendini kabul ettirmiş benim gibi başka bir örnek yok."

ZAMANSIZ KOLEKSİYONLAR
"Yaptığım kıyafetler hem çağa uygun hem de klasikleşmiş, tanıdık tatları bir arada barındırıyor. Trendlere esir olmadan zamansız koleksiyonlar yapmaya özen gösteriyorum."

Hakan Yıldırım tasarımlarını bugüne kadar Madonna, Lady Gaga, Jennifer Lopez, Penelope Cruz gibi yıldızlar giydi.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder